Letos Volvo zaznamuje šest desetletij, odkar so prvi tritočkovni varnostni pasovi postali del standardne opreme.
Še danes velja, da je varnostni pas najpomembnejša novost na področju prometne varnosti in naj bi rešil več kot milijon življenj.

Leta 1959 je Nils Bohlin razvil tritočkovni varnostni pas, kakršnega poznamo danes. Čeprav je bil izum patentiran, se je Volvo odločil, da mora ta patent ostati odprt in dostopen vsem proizvajalcem, da ga bodo uporabljali brezplačno. Čeprav je nekonvencionalna, je bila ta odločitev sprejeta v širšem interesu javne varnosti – kar se je izkazalo za koristnega za ves svet.

 

“Ni varnostnega sistema, ki bi se z vidika reševanja življenja približal varnostnemu pasu, ker je tritočkovni varnostni pas zaščitil več ljudi v prometnih nesrečah kot katera koli druga varnostna naprava,” pojasnjuje Ana Vrige Berling, direktorica prometa in varnosti izdelkov pri Volvo Trucks.

Čeprav rešuje življenja, se ta inovacija žal ne uporablja vedno, ker nekateri vozniki tovornjakov napačno verjamejo, da zaradi velikosti vozila ni potrebe po uporabi varnostnega pasu v tovornjaku.

Varnostno poročilo družbe Volvo Trucks za leto 2017 je pokazalo, da bi polovica vseh voznikov tovornjakov, ki so umrli v prometnih nesrečah, preživela, če bi uporabili varnostni pas”, dodaja Ana Vrige Berling.

Related posts